maandag 15 mei 2017

Kijk toch eens, de babyborn met nachtkleding!

Stofjes en patronen....volgens mij heb ik de juiste stofjes wel gekozen.

De slofjes zijn eerst aan de beurt:

Slofjes breien is ook leuk:




Het knoopmutsje is de volgende:

UIteraard het nachthemd zelf nog.
Ik vind het leuk om mijn borduurmachine veel te gebruiken, dit keer voor applicaties:




Nog even de knoopjes er in maken:


Zo...nu heeft mijn pop een mooi setje voor de nacht.



  Het setje is ook te koop! mail me voor info.

Het zou leuk zijn wanneer je hier een reactie achter laat!!
Kom je nog eens kijken??

Groetjes,Liane







2 opmerkingen:

  1. Wat enig dat je een eigen blog hebt, ik ga je zeker volgen, ik ben fan van jou creativiteit, je maakt zulke mooie dingen!
    Simon's cat die je als verrassing voor mij gemaakt heb heeft dan ook een ere plaatsje gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Dora,dat je een volger word! Die zijn altijd welkom! Ja, Simons cat....was leuk om te maken! Goed dat ie nu een mooi plaatsje heeft gekregen bij je!

      Verwijderen