maandag 15 mei 2017

Broodzakken

Soms krijg je bijzondere opdrachten, dit keer brood zakken voor een vriendin,

Het geen ze wilde was dat de maat: 47 X 31 cm zou zijn......en van "biologisch katoen"....
Ik kocht ongebleekt katoen bij Ikea, koord en stoppers bij een fourniturenzaak en kon aan de slag:

Eerst knippen en locken voor de nette afwerking,
daarna een leeke borduring erop
 In elkaar naaien was vrij snel gedaan:


Dit zijn ze geworden:

Ik heb geen idee of het brood er zo in komt of dat het nog in plastic zit.

Ze vind ze leuk, missie geslaagd:



Laat je een berichtje achter??

Groetjes,Liane

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk idee en ook mooi geworden, maar ik stop bewaar mijn brood i de vriezer, ik denk dt die katoenen broodzakken dar niet geschikt voor zijn. Na een dag is je brood a 'oud' en niet meer lekker uit een stoffen zak, of het wordt direct gegeten o'n brood..groot gezin misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dora,
      Zij haalt hier in haar brood om zo minder plastic te krijgen.
      Ze heeft 1 puber jongen en 2 volwassen mannen thuis wonen die veel eten. Ze zal ook vast wat in de vriezer doen.
      Ze verkopen deze zakken ook op internet voor 4 euro per stuk zag ik....

      Verwijderen